Rozšíření výroby, produktového portfolia, zefektivnění skladového hospodářství. Digitalizace posune vaší firmu o kus do budoucnosti. A s dotační výzvou Digitální podnik skoro o polovinu levněji. Podívejte se, jak to vypadá v praxi.
Program Digitální podnik se zaměřuje výhradně na malé a střední podniky. Proto jsme pro vás připravili dvě ukázky z praxe našich odborníků, jak vypadá čerpání dotace.
Jaký problém firma řeší: Malému podniku, který prodává stavební materiál se zvyšuje odbyt a začíná řešit rychlost výdeje ve skladu. Zákazníci nakupují rychleji než sklad stíhá vydávat. Proto dochází ke zpožděním dodávek, nespokojení zákazníci bombardují podporu a často upřednostňují konkurenci.
Řešení a dotační záměr: Firma potřebuje automatizaci skladového hospodářství, bezkontaktní skladové výdejky a příjemky ve skladu i lepší přehled o dostupných zásobách. Vše by chtěla vyřešit jedním informačním systémem.
Postup při žádání o dotaci: Společně připravíme projekt, který vyřeší problém se skladem pomocí nového podnikového digitálního systému včetně všech potřebných modulů. Kromě softwaru jsou potřeba také:
Kolik firma získá na dotaci: Celkové náklady budou 2,5 milionu Kč (1,5 milionu Kč na informační systém, 1 milion Kč do hardwarového vybavení). Stavebniny získají dotaci 1,125 milionu Kč.
Celkem tak zaplatí pouze 1,375 milionu Kč.
Jaký problém firma řeší: Středně velkému výrobci oděvů roste odbyt a tím se zvyšují požadavky na propojení výroby, distribuce a poboček.
Řešení a dotační záměr: Pomůže jednotný podnikový a skladový systém. Firma potřebuje automatizovat své sklady a systém zpracování objednávek z externího i interního skladu.
Postup při žádání o dotaci: Potřeba je podnikový systém a hardware, který usnadní propojení jednotlivých pracovišť:
Připravíme projekt, který veškerý potřebný software i hardware přesně specifikuje.
Kolik firma získá na dotaci: Celkové náklady budou 5 milionů Kč (2,7 milionu Kč na IS, 2,3 milionů Kč do hardwarového vybavení). Stavební firma získá dotaci 1,75 milionu Kč.
Celkem zaplatí pouze 3,25 milionu Kč.
Výzvy startují už za necelý měsíc a připraveno je pouze 300 milionů Kč, takže se nedostane na každého.
Ozvěte se nám na linku 800 190 163 a pomůžeme vám připravit bezchybný projekt. Začneme bezplatnou konzultací.
Kontaktujte náš tým specialistů, rádi vám se vším poradíme
Právě čtete informace o zpracování osobních údajů společnosti enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 279 09 751, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze soudu pod sp. zn. C 125819 (dále jen „Správce“ nebo „my“), která je správcem vašich osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“). Jaké vaše osobní údaje zpracováváme, pokud nás kontaktujete prostřednictvím kontaktního formuláře, jak s nimi zacházíme, a jaká práva vám v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů náleží, se dočtete dále.
Zpracováváme tyto vaše osobní údaje:
základní identifikační údaje (např. jméno a příjmení);
kontaktní údaje (e-mailovou adresu; telefonní číslo; případně adresa);
informace ze vzájemné komunikace a informace, které vložíte do kontaktního formuláře, které rovněž mohou obsahovat vaše osobní údaje.
Základní identifikační údaje, kontaktní údaje i informace ze vzájemné komunikace potřebujeme pro vytvoření nabídky našich služeb, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na vámi vznesený dotaz. Pokud spolu uzavřeme smlouvu a navážeme spolupráci, budeme vaše údaje zpracovávat i pro účely plnění smlouvy a našich povinností z ní. Takové zpracování nám umožňuje čl. 6. odst. 1 písm. b) Nařízení. Tyto osobní údaje budeme zpracovávat po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi vámi a námi, nejdéle však 1 rok od vaší poptávky, pokud nám neudělíte souhlas k dalšímu zpracování nebo pokud spolu neuzavřeme smlouvu. V tom případě budeme osobní údaje zpracovávat po dobu trvání práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů (nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy).
Zpracování vašich osobních údajů je prováděno přímo námi, osobní údaje však pro nás mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., IČO: 016 48 454, poskytovatel služby e-mail kampaně;
RAYNET s.r.o., IČO: 268 43 820, poskytovatel služby CRM;
SHERWOOD Digital a.s., IČO: 284 65 911, správce webu a webhosting.
Vezměte, prosím, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
vzít souhlas se zpracováním vašich osobních údajů kdykoliv zpět;
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme;
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat, doplnit nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování;
v určitých případech po nás požadovat osobních údajů;
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů;
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů
v rozporu s tímto Nařízením;
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a podat u něj stížnost;
kromě toho máte i právo podat námitku, pokud vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu. Tuto námitku je možné vznést zasláním na naši adresu anebo na
e-mail. My ji pak nejpozději do jednoho měsíce od obdržení vyhodnotíme.
Pokud máte v souvislosti se zpracováním osobních údajů jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu marketing@enovation.cz.
Tento dokument nabývá účinnosti dne 22. 6. 2023