Úřad práce ve spolupráci s Evropským sociálním fondem spolufinancuje vzdělávání zaměstnanců
Našim klientům se snažíme přinášet služby na míru. Neustále hledáme další příležitosti, jak jim snížit náklady a pomoci růstu jejich podnikání. Nyní přicházíme s možností, jak získat finance na vzdělávání zaměstnanců v rámci projektu POVEZ II. Tento zajímavý projekt Ministerstva práce a sociálních věcí realizovaný přes Úřad práce ČR a spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu je určen jako podpora dalšího vzdělávání a posilování konkurenceschopnosti pracovní síly na trhu práce.
„Zajímavostí projektu je jeho financování. Pokud školení probíhá formou nákupu služeb od externích dodavatelů, dochází k proplacení až 85 % nákladů vynaložených na rozvoj zaměstnanců. V případě zapojení vlastních interních lektorů do vzdělávací aktivity, může zaměstnavatel žádat proplacení až 100 % nákladů,“ vysvětluje specialista Michal Kollár. A jak dodává, kromě příspěvku na financování vzdělávací aktivity jsou propláceny i mzdové náklady zaměstnanců po dobu jejich účasti na vzdělávací aktivitě, a to až do výše 198 Kč/h ze superhrubé mzdy.
Vzdělávat lze v jakékoliv oblasti, která je spojena s odborným růstem zaměstnance, jde tedy o tzv. další profesní vzdělávání v činnostech přímo související s výkonem dané pozice, nikoliv o vzdělávání zaměřené na osobnostní rozvoj.
Žádat o účast v projektu mohou např. obchodní korporace, státní podniky, právnické osoby či odštěpné závody zahraničních firem a další, které vykonávají činnost převážně na území ČR. Každý z těchto subjektů může na toto vzdělávání měsíčně čerpat maximálně 500 tisíc Kč, ročně maximálně 6 mil. Kč.
„Zapojit do projektu POVEZ II. lze zaměstnance pracující na hlavní pracovní poměr nebo ty, u kterých je jasné, že koncem školení na hlavní pracovní poměr nastoupí – tedy i čerstvě přijaté uchazeče,“ říká Kollár.
Nenechte si ujít peníze na vzdělávání vašich zaměstnanců, domluvte si schůzku s našimi odborníky, kteří vás rádi celým procesem podání žádosti provedou. Kontaktujte nás přímo na 800 190 163 nebo prostřednictvím e-mailu enovation@enovation.cz.
Kontaktujte náš tým specialistů, rádi vám se vším poradíme
Právě čtete informace o zpracování osobních údajů společnosti enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 279 09 751, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze soudu pod sp. zn. C 125819 (dále jen „Správce“ nebo „my“), která je správcem vašich osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“). Jaké vaše osobní údaje zpracováváme, pokud nás kontaktujete prostřednictvím kontaktního formuláře, jak s nimi zacházíme, a jaká práva vám v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů náleží, se dočtete dále.
Zpracováváme tyto vaše osobní údaje:
základní identifikační údaje (např. jméno a příjmení);
kontaktní údaje (e-mailovou adresu; telefonní číslo; případně adresa);
informace ze vzájemné komunikace a informace, které vložíte do kontaktního formuláře, které rovněž mohou obsahovat vaše osobní údaje.
Základní identifikační údaje, kontaktní údaje i informace ze vzájemné komunikace potřebujeme pro vytvoření nabídky našich služeb, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na vámi vznesený dotaz. Pokud spolu uzavřeme smlouvu a navážeme spolupráci, budeme vaše údaje zpracovávat i pro účely plnění smlouvy a našich povinností z ní. Takové zpracování nám umožňuje čl. 6. odst. 1 písm. b) Nařízení. Tyto osobní údaje budeme zpracovávat po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi vámi a námi, nejdéle však 1 rok od vaší poptávky, pokud nám neudělíte souhlas k dalšímu zpracování nebo pokud spolu neuzavřeme smlouvu. V tom případě budeme osobní údaje zpracovávat po dobu trvání práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů (nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy).
Zpracování vašich osobních údajů je prováděno přímo námi, osobní údaje však pro nás mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., IČO: 016 48 454, poskytovatel služby e-mail kampaně;
RAYNET s.r.o., IČO: 268 43 820, poskytovatel služby CRM;
SHERWOOD Digital a.s., IČO: 284 65 911, správce webu a webhosting.
Vezměte, prosím, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
vzít souhlas se zpracováním vašich osobních údajů kdykoliv zpět;
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme;
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat, doplnit nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování;
v určitých případech po nás požadovat osobních údajů;
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů;
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů
v rozporu s tímto Nařízením;
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a podat u něj stížnost;
kromě toho máte i právo podat námitku, pokud vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu. Tuto námitku je možné vznést zasláním na naši adresu anebo na
e-mail. My ji pak nejpozději do jednoho měsíce od obdržení vyhodnotíme.
Pokud máte v souvislosti se zpracováním osobních údajů jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu marketing@enovation.cz.
Tento dokument nabývá účinnosti dne 22. 6. 2023