Pořízení nového informačního systému pro řízení podnikových procesů
WAMAG s.r.o.
Společnost Wamag, spol. s r.o. z Mníšku pod Brdy se rozhodla pořídit nový informační systém, který měl řešit problém nedostatečného integrovaného řešení podnikové informatiky. Wamag je přední firmou působící v oblasti magnetických systémů a z rodinné firmy dorostla do člena mezinárodní skupiny Goudsmit Magnetic Group. Podnik rychle přerostl z malé firmy do středně velké společnosti, ale informační systém tomu nebyl přizpůsoben. Podnik nedisponoval uceleným ERP informačním systémem, a kvalitní řízení podnikových procesů se tak stalo v dynamicky rozvíjející se společnosti obtížně řešitelným. To byl impulz k realizaci projektu v rámci dotačního titulu ICT v podnicích, který byl součástí Operačního programu Podnikání a Inovace.
Nyní bylo nutné vyčkat vyhlášení výzvy, ke kterému došlo zanedlouho. „Protože šlo o první projekt, se kterým se naše společnost o dotace EU ucházela, rozhodli jsme se neponechat nic náhodě a spojit síly se zkušenou poradenskou společností. Po důkladném průzkumu situace na trhu jsme vybrali společnost enovation s.r.o.“ říká jednatel společnosti Ing. Jan Kolář. Po konzultacích a kompletaci potřebných materiálů (především finančních výkazů společnosti a základních informací o projektu) byla podána registrační žádost, kterou zanedlouho CzechInvest schválil. Mohly tedy začít přípravy plné žádosti a podnikatelského záměru. Důkladně promyslet byly třeba zejména cíle projektu, harmonogram a rozpočet. Neproblematičtějším momentem se stalo výběrové řízení na dodavatele řešení, které bylo nutné v souladu s podmínkami programu provést. V době podání žádosti už měla společnost Wamag k dispozici nabídky jednotlivých uchazečů, které nicméně nebyly vzhledem k časové tísni definitivně vyhodnoceny. To však nebylo překážkou pro kladné hodnocení projektu, jelikož výběrové řízení na dodavatele stačí provést až v průběhu realizace projektu. Po několika týdnech byl projekt kladně vyhodnocen.
Nastal čas soustředit se na samotnou realizaci a na to, aby bylo vše v souladu s podmínkami, ke kterým se každý příjemce dotace z programu OPPI zavazuje. Na podzim 2007 bylo dokončeno výběrové řízení a vybráno nejvhodnější řešení, které se bez odkládání začalo implementovat. Trvalo přibližně rok, než bylo vše precizně vyladěno, a bylo tak možné podat žádost o proplacení dotace. Zanedlouho se na účtu společnosti objevila přislíbená částka dotace.
„Díky dotaci z programu ICT v podnicích jsme mohli implementovat řešení, které nám pomohlo zkvalitnit řízení a nastavení procesů výroby, zlepšit vztahy se zákazníky a zvýšit konkurenceschopnost naší společnosti. Díky celkovému úspěchu projektu a vynikající spolupráci se společností enovation s.r.o. jsme se rozhodli podat další žádost o dotace z EU, tentokrát do programu Inovace.“ shrnuje Jan Kolář.
Kontaktujte náš tým specialistů, rádi vám se vším poradíme
Právě čtete informace o zpracování osobních údajů společnosti enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 279 09 751, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze soudu pod sp. zn. C 125819 (dále jen „Správce“ nebo „my“), která je správcem vašich osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“). Jaké vaše osobní údaje zpracováváme, pokud nás kontaktujete prostřednictvím kontaktního formuláře, jak s nimi zacházíme, a jaká práva vám v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů náleží, se dočtete dále.
Zpracováváme tyto vaše osobní údaje:
základní identifikační údaje (např. jméno a příjmení);
kontaktní údaje (e-mailovou adresu; telefonní číslo; případně adresa);
informace ze vzájemné komunikace a informace, které vložíte do kontaktního formuláře, které rovněž mohou obsahovat vaše osobní údaje.
Základní identifikační údaje, kontaktní údaje i informace ze vzájemné komunikace potřebujeme pro vytvoření nabídky našich služeb, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na vámi vznesený dotaz. Pokud spolu uzavřeme smlouvu a navážeme spolupráci, budeme vaše údaje zpracovávat i pro účely plnění smlouvy a našich povinností z ní. Takové zpracování nám umožňuje čl. 6. odst. 1 písm. b) Nařízení. Tyto osobní údaje budeme zpracovávat po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi vámi a námi, nejdéle však 1 rok od vaší poptávky, pokud nám neudělíte souhlas k dalšímu zpracování nebo pokud spolu neuzavřeme smlouvu. V tom případě budeme osobní údaje zpracovávat po dobu trvání práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů (nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy).
Zpracování vašich osobních údajů je prováděno přímo námi, osobní údaje však pro nás mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., IČO: 016 48 454, poskytovatel služby e-mail kampaně;
RAYNET s.r.o., IČO: 268 43 820, poskytovatel služby CRM;
SHERWOOD Digital a.s., IČO: 284 65 911, správce webu a webhosting.
Vezměte, prosím, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
vzít souhlas se zpracováním vašich osobních údajů kdykoliv zpět;
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme;
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat, doplnit nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování;
v určitých případech po nás požadovat osobních údajů;
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů;
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů
v rozporu s tímto Nařízením;
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a podat u něj stížnost;
kromě toho máte i právo podat námitku, pokud vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu. Tuto námitku je možné vznést zasláním na naši adresu anebo na
e-mail. My ji pak nejpozději do jednoho měsíce od obdržení vyhodnotíme.
Pokud máte v souvislosti se zpracováním osobních údajů jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu marketing@enovation.cz.
Tento dokument nabývá účinnosti dne 22. 6. 2023