Webinář: Jak ušetřit každý rok na daních díky vývoji IT

Snižte si základ daně z příjmu. Ušetřete 19 % ročních výdajů na platy a provozní náklady u vývojových projektů. Ušetřete 190 000 Kč z každého milionu investovaného do vývoje.

  • Datum konání:
    10. 11. 2020

  • Čas konání:
    10:00 - 10:45

  • Typ:
    On-line webinář

  • Cena:
    zdarma

Připojte se k nám 10. listopadu a sledujte online seminář, který pomůže podnikům v oboru informačních a komunikačních technologií (ICT) ušetřit na dani z příjmu. Během 45 minut se podíváme na to, jak uplatnit daňový odpočet 19 % na výzkum a vývoj. V ICT jsou to především mzdy a provozní náklady na vývoj softwaru a inovativních IT technologií.

Vysvětlíme, co je daňový odpočet, jak s ním pracovat a ukážeme praktické příklady z ICT oboru:

  • které náklady uplatníte, na které náklady „si dát pozor“, které nelze uplatnit
  • jak se k odpočtu přihlásit a jak ho uplatnit
  • dobré příklady z praxe

 

Proč se přihlásit na tento webinář

  • jsme specialisté na daňové odpočty pro obor ICT
  • 9 z 10 účastníků našich webinářů je naprosto spokojeno s průběhem i obsahem
  • blíží se nový rok a odpočítávané projekty je potřeba předem avizovat FÚ

Více o daňovém odpočtu

Každý ICT podnik v ČR má zákonný nárok na každoroční snížení daně z příjmu, pokud se věnuje vlastnímu výzkumu a vývoji. Náklady na tyto aktivity je možné v daňovém přiznání odečíst 2 krát. Poprvé v rámci klasických nákladů, podruhé v rámci tzv. odečitatelné položky (jinak taky daňového odpočtu) od základu daně. Díky odpočtu si tedy navýšíte zdanitelný základ, a zaplatíte nižší daně. Proto lze říci, že ušetříte každý rok 19 % z nákladů na vývoj. 

Přihlaste se na náš bezplatný webinář

Webinář bude interaktivní, na platformě ClickMeeting. V průběhu se můžete zapojit a konkrétně ptát na potřeby vaší firmy. Zodpovíme online všechny dotazy i po uplynutí základních 45 minut. 

Chci na webinář zdarma

 

Pro zúčastnění se webináře postupujte prosím následovně:

  1. Registraci proveďte pomocí formuláře uvedeného níže na této stránce. Kapacita je omezená, doporučujeme se tedy registrovat nejlépe obratem.
  2. Všechny další instrukce vám po přihlášení zašleme do vaší e-mailové schránky. Žádné speciální technické vybavení ani počítačové programy nejsou nutné. Stačí pouze běžný počítač a připojení k internetu.
  3. 10. listopadu v 10:00 se na webinář připojte prokliknutím námi zaslaného odkazu - ať už z vaší kanceláře nebo třeba gauče.

Nevyhovuje vám čas konání nebo máte otázky, na které odpověď potřebujete znát již nyní?

Kontaktujte naše specialisty na dotace na tel. 800 190 163 nebo na adrese enovation@enovation.cz a domluvte si s nimi termín bezplatné individuální konzultace.

 

Pro koho v ICT pracujeme: