Na podzim očekáváme vyhlášení další oblíbené výzvy Aplikace (OP TAK). Vyčkávat s přípravou žádosti se ale nevyplácí. Přečtěte si naše doporučení, proč je dobré začít už teď.
Získání časového náskoku
Začít řešit přípravu potřebných dokumentů k žádosti o dotaci včas vám umožní získat časový náskok oproti ostatním žadatelům. Čím dříve začnete, tím více času budete mít na přípravu komplexního a kvalitního projektu.
Vyhnutí se stresu
Připravit kompletní dokumentaci k žádosti je mnohdy náročný a časově i mentálně vyčerpávající proces. Začít včas vám umožní vyhnout se stresu spojenému s posledním termínem a případným problémům, které by mohly nastat v poslední chvíli.
Lepší plánování
Včasný start umožní lepší plánování celého procesu. Budete mít čas si rozvrhnout jednotlivé kroky, vyhledat potřebné informace a získat případné partnery pro spolupráci, pokud je to vyžadováno.
Dostatek času na výzkum
Včasný start vám umožní dostatek času na provést důkladný výzkum a získat veškeré potřebné informace o dotaci, podmínkách a požadavcích. To vám umožní připravit kvalitní a dobře informovanou aplikaci.
Lepší kvalita
S dostatečným časovým předstihem budete mít čas na pečlivé plánování, vypracování podrobného rozpočtu a přípravu kvalitního projektového plánu. To zvýší šance na úspěch vašeho projektu a získání dotace.
Možnost konzultace s odborníky
Začít včas vám umožní konzultovat váš projekt s odborníky a získat jejich názory a rady. Můžete se poradit s odborníky na oblast, která je předmětem dotace, nebo se brátit na odborné konzultanty, kteří mají zkušenosti s podobnými projekty.
Čas na opravy a úpravy
Při včasném startu máte čas na opravy a úpravy projektu na základě zpětné vazby a případných požadavků grantového orgánu. Můžete provést důkladnou kontrolu a korekturu projektu a zajistit, že bude bez chyb a nedostatků.
Vyšší konkurenční výhoda
Začít včas vám umožní získat více informací, podkladů a celkový rozhled. Tím pádem bude váš projekt více detailnější a kvalitnější než projekt konkurence, která jeho zpracování nechala na poslední chvíli.
Ve vypsaném detailu výzvy se dozvíte podrobnosti – pro koho dotace je, kolik peněz získáte, případně jakým způsobem a s jakou podporou.
Informace o chystaných výzvách pro Vás nadále monitorujeme a budeme Vás o nich informovat.
Pokud potřebujete konzultovat Váš projekt, zavolejte nám na tel.: +420 222 523 549 nebo napište na enovation@enovation.cz a domluvíme se na termínu úvodní konzultace.
Kontaktujte náš tým specialistů, rádi vám se vším poradíme
Právě čtete informace o zpracování osobních údajů společnosti enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 279 09 751, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze soudu pod sp. zn. C 125819 (dále jen „Správce“ nebo „my“), která je správcem vašich osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“). Jaké vaše osobní údaje zpracováváme, pokud nás kontaktujete prostřednictvím kontaktního formuláře, jak s nimi zacházíme, a jaká práva vám v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů náleží, se dočtete dále.
Zpracováváme tyto vaše osobní údaje:
základní identifikační údaje (např. jméno a příjmení);
kontaktní údaje (e-mailovou adresu; telefonní číslo; případně adresa);
informace ze vzájemné komunikace a informace, které vložíte do kontaktního formuláře, které rovněž mohou obsahovat vaše osobní údaje.
Základní identifikační údaje, kontaktní údaje i informace ze vzájemné komunikace potřebujeme pro vytvoření nabídky našich služeb, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na vámi vznesený dotaz. Pokud spolu uzavřeme smlouvu a navážeme spolupráci, budeme vaše údaje zpracovávat i pro účely plnění smlouvy a našich povinností z ní. Takové zpracování nám umožňuje čl. 6. odst. 1 písm. b) Nařízení. Tyto osobní údaje budeme zpracovávat po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi vámi a námi, nejdéle však 1 rok od vaší poptávky, pokud nám neudělíte souhlas k dalšímu zpracování nebo pokud spolu neuzavřeme smlouvu. V tom případě budeme osobní údaje zpracovávat po dobu trvání práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů (nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy).
Zpracování vašich osobních údajů je prováděno přímo námi, osobní údaje však pro nás mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., IČO: 016 48 454, poskytovatel služby e-mail kampaně;
RAYNET s.r.o., IČO: 268 43 820, poskytovatel služby CRM;
SHERWOOD Digital a.s., IČO: 284 65 911, správce webu a webhosting.
Vezměte, prosím, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
vzít souhlas se zpracováním vašich osobních údajů kdykoliv zpět;
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme;
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat, doplnit nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování;
v určitých případech po nás požadovat osobních údajů;
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů;
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů
v rozporu s tímto Nařízením;
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a podat u něj stížnost;
kromě toho máte i právo podat námitku, pokud vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu. Tuto námitku je možné vznést zasláním na naši adresu anebo na
e-mail. My ji pak nejpozději do jednoho měsíce od obdržení vyhodnotíme.
Pokud máte v souvislosti se zpracováním osobních údajů jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu marketing@enovation.cz.
Tento dokument nabývá účinnosti dne 22. 6. 2023