Na co je lze využít 30 mld. Kč, které jsou aktuálně k dispozici v rámci dotací, jsme představili na seminářích Puzzle úspěchu. Na setkání s dotačními odborníky v pěti krajských městech dorazila celkem stovka zástupců firem, které zajímaly aktuální dotační programy i možnost konzultovat své konkrétní projekty.
Na co se zaměřují poskytovatelé dotací, jaká kritéria hledají u žadatelů a také aktuální dotační programy a výzvy představil náš tým dotačních konzultantů z enovation.
Michal Pácal vysvětlil, jak se z pohledu dotací dělí společnosti podle velikosti a představil aktuální výzvy na pořízení technologií. „Zajímavý je program Digitální podnik a jeho podprogram Technologie 4.0. Ten totiž umožňuje jako jeden z mála zažádat o dotace na výrobní stroje. Podmínkou je zvýšení úrovně digitalizace v podniku a realizace mimo Prahu,“ poukázal. Financovat nové stroje umožňují i jiné dotační programy, ale většinou pouze v rámci výzkumu a vývoje. I na ten se na semináři dostalo.
„Technologická agentura České republiky chce povzbudit firmy v jejich vlastním výzkumu a vývoji, který povede ke komerčnímu uplatnění. Pokud podnik spojí síly s výzkumnou organizací, například vysokou školou, je možné financovat až 65 % nákladů,“ doplnil Pácal.
Petra Vrbská se následně zaměřila na dotační programy spojené s úsporami energií, vody a cirkulární ekonomikou. Účastníky upozornila na možné prodlevy mezi podáním žádosti a proplacením finančních prostředků, jako se to ukázalo v programu o fotovoltaice. Ten vzbudil velký zájem, ale narazil na kapacity Ministerstva průmyslu a obchodu. Představila také výhodu spolupráce s enovation: „Našim klientům dokážeme pomoci kromě zpracování žádosti a projektu i doporučením dodavatelů, energetických specialistů a dalších odborníků. Získají tak kompletní balíček služeb.“
Dále představila aktuálně vypsané programy na využití druhotných surovin v rámci programu Cirkulární ekonomika či podporu lepšího hospodaření s vodou v programu Udržitelné hospodaření s vodou.
Semináře Puzzle úspěchu se konaly v Ostravě, Brně, Plzni, Hradci Králové a Praze. Ve všech městech byla skvělá účast, která nám potvrdila, že téma dotací je pro podniky důležité. Stejně tak webinář, který se konal pro zájemce, kterým nevyhovoval termín osobního setkání, byl velmi úspěšný.
Děkujeme všem účastníkům i partnerům za účast.
Kontaktujte naše specialisty na dotace na tel. 222 523 549 nebo e-mailu enovation@enovation.cz a domluvte si s nimi termín úvodní konzultace ještě dnes.
Kontaktujte náš tým specialistů, rádi vám se vším poradíme
Právě čtete informace o zpracování osobních údajů společnosti enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 279 09 751, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze soudu pod sp. zn. C 125819 (dále jen „Správce“ nebo „my“), která je správcem vašich osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“). Jaké vaše osobní údaje zpracováváme, pokud nás kontaktujete prostřednictvím kontaktního formuláře, jak s nimi zacházíme, a jaká práva vám v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů náleží, se dočtete dále.
Zpracováváme tyto vaše osobní údaje:
základní identifikační údaje (např. jméno a příjmení);
kontaktní údaje (e-mailovou adresu; telefonní číslo; případně adresa);
informace ze vzájemné komunikace a informace, které vložíte do kontaktního formuláře, které rovněž mohou obsahovat vaše osobní údaje.
Základní identifikační údaje, kontaktní údaje i informace ze vzájemné komunikace potřebujeme pro vytvoření nabídky našich služeb, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na vámi vznesený dotaz. Pokud spolu uzavřeme smlouvu a navážeme spolupráci, budeme vaše údaje zpracovávat i pro účely plnění smlouvy a našich povinností z ní. Takové zpracování nám umožňuje čl. 6. odst. 1 písm. b) Nařízení. Tyto osobní údaje budeme zpracovávat po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi vámi a námi, nejdéle však 1 rok od vaší poptávky, pokud nám neudělíte souhlas k dalšímu zpracování nebo pokud spolu neuzavřeme smlouvu. V tom případě budeme osobní údaje zpracovávat po dobu trvání práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů (nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy).
Zpracování vašich osobních údajů je prováděno přímo námi, osobní údaje však pro nás mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., IČO: 016 48 454, poskytovatel služby e-mail kampaně;
RAYNET s.r.o., IČO: 268 43 820, poskytovatel služby CRM;
SHERWOOD Digital a.s., IČO: 284 65 911, správce webu a webhosting.
Vezměte, prosím, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
vzít souhlas se zpracováním vašich osobních údajů kdykoliv zpět;
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme;
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat, doplnit nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování;
v určitých případech po nás požadovat osobních údajů;
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů;
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů
v rozporu s tímto Nařízením;
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a podat u něj stížnost;
kromě toho máte i právo podat námitku, pokud vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu. Tuto námitku je možné vznést zasláním na naši adresu anebo na
e-mail. My ji pak nejpozději do jednoho měsíce od obdržení vyhodnotíme.
Pokud máte v souvislosti se zpracováním osobních údajů jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu marketing@enovation.cz.
Tento dokument nabývá účinnosti dne 22. 6. 2023