Nakupte nový software i hardware z dotací: bezplatný webinář "Digitální podnik"

Připojte se k nám v úterý 24. 11. pro informace k dotacím na digitalizaci vaší firmy. Dozvíte se, jak získat 45 % např. na nákup kancelářského SW, QR čteček nebo podnikového software potřebného pro váš další rozvoj.

  • Datum konání:
    24. 11. 2020

  • Čas konání:
    10:00 - 10:45

  • Typ:
    On-line webinář

  • Cena:
    zdarma

Digitalizace znamená zrychlování výroby, snižování chybovosti, individualizaci, zlepšování doručování zakázek nebo jen větší možnost práce z domova. Jde ruku v ruce s nastupující robotizací, s jednodušší a rychlejší komunikací mezi zákazníky, obchodem, skladem a výrobou. To vše s sebou přináší potřebu pořízení nového softwaru a hardwardu, ať už na úrovni celého podniku, do kanceláří, ale i přímo do provozů, do skladů a do výroby. S náklady na digitalizaci podnikům pomáhají dotace EU, konkrétně aktuální výzva „Digitální podnik“.

Co z dotace "Digitální podnik" můžete pořídit

  • podnikové servery, ERP, operační systémy
  • kancelářský software (SW) a hardware (HW)
  • roboty, QR čtečky, SW pro digitalizaci podniku
  • bezpečnostní SW včetně poradenských služeb
  • digitalizace skladu a logistiky

Pro koho je webinář určen

  • pro malé a střední podnikatele s provozovnou mimo území hl. m. Prahy
  • o dotaci mohou žádat (nejen) firmy z následujících oblastí:
    • zpracovatelský průmysl - výrobní sektor
    • velkoobchod 
    • e-commerce
    • logistika a skladování
    • stavebnictví
    • cestovní ruch (hotely, penziony, restaurace, sportovní areály, muzea apod.)
    • informační a komunikační činnosti
    • vědecké a technické činnosti
    • zpracování odpadů

Využijte dotaci až 45 % na digitalizaci i pro váš podnik

Přihlaste se na náš specializovaný dotační webinář. Budeme se věnovat především dotaci Digitální podnik, ale dozvíte se také o dalších možnostech podpory z programů Technologie a Country for the Future.

Co se na webináři dozvíte

Získáte přehledné informace i užitečné příklady z naší praxe:

  • jaké jsou hlavní podmínky dotačních programů
  • co všechno můžete získat, v jaké výši a za jakých podmínek
  • jak o dotaci správně požádat a následně ji skutečně úspěšně obdržet
  • praktické rady, jak administrovat schválený dotační projekt a jak zvládnout související výběrová řízení

Proč se na webinář Digitální podnik přihlásit

  • jsme specialisté a lídři v dotacích pro výzkum, vývoj a digitalizaci
  • dotace a webinář je určen pro malé a střední podniky (do 250 zaměstnanců)
  • 9 z 10 účastníků našich webinářů je naprosto spokojeno. Přidejte se i vy!

Jak se webináře zúčastnit?

Webinář je online školení, které pro vás náš specialista pořádá 24. listopadu 2020 mezi 10 a 11 hodinou dopoledne v přímém přenosu pomocí webového prohlížeče. Pro všechny přihlášené zcela bezplatně.

Pro zúčastnění se webináře postupujte prosím následovně:

  1. Registraci proveďte pomocí formuláře uvedeného níže na této stránce. Kapacita je omezená, doporučujeme se tedy registrovat nejlépe obratem.
  2. Všechny další instrukce vám po přihlášení zašleme do vaší e-mailové schránky. Žádné speciální technické vybavení ani počítačové programy nejsou nutné. Stačí pouze běžný počítač a připojení k internetu.
  3. 24. listopadu v 10:00 se na webinář připojte prokliknutím námi zaslaného odkazu - ať už z vaší kanceláře nebo třeba gauče.

Nevyhovuje vám čas konání nebo máte otázky, na které odpověď potřebujete znát již nyní?

Kontaktujte naše specialisty na dotace na tel. 800 190 163 nebo na adrese enovation@enovation.cz a domluvte si s nimi termín bezplatné individuální konzultace.

Lektoři tohoto semináře

  • Michaela  Horáková

    Michaela Horáková
    Consultant

    LinkedIn
  • Ing. Alexandr Jakobe

    Ing. Alexandr Jakobe
    Team Leader

    LinkedIn